بازی های جذاب قرآنی آموزشی

بازی های جذاب قرآنی آموزشی

کاری از محمدصالح اسدی با همکاری خانم عباسی دبیر قرآن ناحیه 1 شیراز
بازی های جذاب قرآنی آموزشی

بازی های جذاب قرآنی آموزشی

کاری از محمدصالح اسدی با همکاری خانم عباسی دبیر قرآن ناحیه 1 شیراز

بازی های اندرویدی سر رسید!


صبر شما به سر رسید!

بازی های اندرویدی  هم رسید!

برای دانلود هرکدام، روی نام بازی کلیک کنید.

البته زیر این یادداشت یه چیزی هست! اونو بخونید بعد دانلود کنید.

1-منم عسل می خوام!

برای توضیح بازی روی من کلیک کنید!

متأسفانه این بازی فعلا نسخه ویندوز نداره. فقط اندروید هست! شرمنده! ان‌شاءالله نسخه ویندوزش هم میاد!


2-پیش به سوی آسمان

برای توضیح بازی روی من کلیک کنید!

البته این توضیح از "" نام فایل "" به بعدش برای ویندوزه!


3-من بادکنک می خوام

برای توضیح بازی روی من کلیک کنید!

البته این توضیح از "" نام فایل "" به بعدش برای ویندوزه!


توجه!

نسخه اندروید گوشی شما باید 4 به بالا باشد. همچنین ممکن است این بازی در گوشی شما به درستی اجرا نشود. یعنی ممکن است در حد ثانیه‌ای گیر کند!

همان طور که می‌دانید؛ خداوند با صبرکنندگان است. پس در اجرای این بازی صبور باشید!


من نسخه ویندوز بازی ها رو هم می خوام!

می تونید از بخش دسته ها، بازی با کلمات قرآن هفتم (نسخه ویندوز)

رو انتخاب کنید  یا از طریق بخش توضیح وارد بشید و از اونجا نسخه ویندوز رو بگیرید.


کجا هست این دسته ها که میگید؟

سمت راست صفحه!


خب چرا نشستید و هیچ کاری نمی کنید!؟ یکیشونو دانلود کنید دیگه!!!

ان شاء الله بازی های اندرویدی بیشتری به این یادداشت اضافه خواهند شد ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد